måndag 27 oktober 2008

fått på käften av ett golv

usch, har haft en riktigt jobbig helg. började med några timmars jobb i lördags, för att sen gå hem i storm & ösregn till att hoppa in i duschen och göra sej vacker mellan strömavbrotten eftersom ebba fyllde år. huset blev överfullt med folk, och det var riktigt trevligt. tills jag fick ett sms som fick mitt hjärta att stanna & blodet frysa till is. uppenbarligen någon som försökt förstöra mellan mej & min lilla man, och jag får helt enkelt lita på hans ord. har tänkt alldeles för mycket under helgen men idag fick jag en härligt terapistund vilket innebar två latte, en smaskig macka & trevligt sällskap. det är lite av vad som krävs i den annars dystra, negativa stämning i huset.

just ja, för er som följt denna eller känt mej ett tag så vet ni att jag tidigare i mitt liv fått på käften av ett golv. detta har nu hänt igen gott folk. jag landade på näsan, igen. den knäcktes inte helt, men det small av den och nu när jag trycker på lilla svullnaden så domnar hela näsan bort. hähä. kändes som jag for tillbaka i tiden, att jag återigen var i min hall på madeira & det var nästan så jag hörde allas ekande skratt & "för jag är trött & jag har spytt & fått på käften av ett golv" när incidenten upprepades. jag säger´t. det är jag mot golven.

här har vi ett kort på mej & matilda från helgen - fröken fiffla nu i brunt hår:



2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina! :)

Anonym sa...

Fia! Du måste skriva vad hårfärgen heter, skitsnyggt!!! Hoppas det är bra med er! Kramar!!