onsdag 15 oktober 2008

dagen efter..

idag skrämde jag livet ur mej själv, helt ärligt. var lagom nyvaken & allmänt självmordsbenägen när alarmet satte igång efter den tredje snoozningen, så jag rullade ur sängen & tog på mej de närmsta kläderna för att sen gå ut i hallen & ta en snabbtitt i på mej själv om jag fått några nya ovänner under natten. jag blev galet rädd när jag fick syn på figuren i spegeln, god damn! kritvitt ansikte & mörkt, mörkt hår. fick för mej att "svarta madame" hade letat upp mej efter alla dessa år innan jag insåg att det faktiskt var jag själv. brunhårig. jag vill påstå att det är en massa inslag av rött i detta också, men mina kombos nekar detta bestämt. blivit så paranoid så jag nästan vill få det till att dom vill mej illa & egentligen skrattar dom bakom ryggen på mej över mitt röd-bruna hår.

nåväl, jag kom iväg till jobbet iallafall & jag pinade mej igenom den korta dagen (6 timmar) & nu sitter jag här, helt väck, i min underbart bekväma norska säng med mitt underbart underbara duntäcke (har aldrig i mitt liv förut ägt ett duntäcke eftersom jag trodde jag skulle svettas ihjäl en vacker natt, men tamejfan, bättre finns ju inte).

hade ett fantastiskt underbart samtal med mi amor igår, varför detta var så fantastiskt vet jag inte. men åh. jag är såld, helt såld på denna underbara man. jag vill dit. NU! fast, madeirasuget har förvärrats, & suget efter maten & spriten där också. hehe. jaja, okej, jag saknar alla er hestar & hjärtan där också, men det vet ni ju redan!

nu blir det en rökpaus innan jag slår på avsnitt 4 av tusenbröder, matilda står och drar mej i tån så jag får tacka för mej idag. hejhej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du blev jättefin i håret. Vet dock av erfarenhet att så fort värmen kommer vill man bli blondie igen, om inte tidigare ;-)
Kramis Katja