torsdag 26 juli 2007

Bara att bita i det sura äpplet..

Efter noga uträknande har jag konstaterat att jag endast har 25 dagar kvar till semestern! Yaaahoo!
Detta innebär 17 arbetsdagar till och 8 lediga dagar. Love it!
Försöker jobba på brännan, men den har flagnat bort ett flertal gånger nu :(
Nåväl, livet är för kort för att gråta över bagateller - snart är jag i Sverige och dricker svensk lättmjölk.


Fick precis ett sms av min käre vän, Svempa - nu är han på väg mot Lysekil och ska se Takida spela. Jag är inte alls avundsjuk. Inte ett dyft. Eftersom jag till och med var på flygplatsen i lördags morse för att hitta en billig sista minuten till Sverige för att se dem spela i Karlskoga. 900€ var svaret och vi lommade hem med tunga ben.

Skrattar bäst som skrattar sist. Här skiner solen och jag ska glassa vid poolen hela helgen!
Nästa helg ska jag skämma bort mej med en ansiktsbehandling, pedikyr samt helkroppsmassage - för under 100€. Hah!


Dagens låt: Papa Roach - Scars


Inga kommentarer: