måndag 13 februari 2012

sneak peek

jag är en av dom som alltid duschar på gymmet direkt efter passet är över. när jag tränar på gymmet vid jobbet så finns det inte en chans att jag inte duschar eftersom jag måste ut i kylan och sen sitta på en buss i 20 minuter innan jag är hemma. så kort och gott, jag duschar direkt. det värsta med gymduschar är alla människor som inte äger vett till att inte stirra! av någon anledning har en spegel blivit strategiskt (?) monterad framför duscharna och idag när jag stod och schamponerade håret så tittade jag till på spegeln och upptäcker att en dam står och glor. jag kände mig ganska snabbt illa till mods men stirrade argt tillbaka. varför? herregud, en kvinna vet väl hur en annan kvinna ser ut? ja, vi alla är olika, men det ger verkligen dom inte rätt till att stå och smygtitta! jag får väl bli en sån som duschar med bikini på hädanefter. uäck. 


förutom det har dagen varit toppen. det har äntligen gått ut officiellt nu att jag fått en fast tjänst som teamleader för quality assurance. nu behöver jag inte gå och vara orolig för att det ska hoppa ut grodor ut munnen på mig längre, nu vet alla allt och det är jag otroligt tacksam för. så, det ser ut som jag blir kvar i norge ett par år till.. 

1 kommentar:

pammis sa...

Skröt över dig o vad duktig jag tycker du är inför Henrik igår! Hejja fisen!