måndag 6 februari 2012

måndag igen.

är helt apatisk efter att ha varit på zumba i en timme. vanligtvis får jag massa energi, men jag orkar knappt hålla ögonen öppna. förvisso kan det ha att göra med att jag ska plugga, vem blir pigg av det? hade en top notch-kväll i lördags hos ida och hennes sambo. det dracks rödvin, kollades på melodifestivalen och rensades dator. nu är ett problem ut av världen, tack vare idas datanördiga sambo! like it a lot! 


det tär lite på mig att veta att jag i år inte kommer sätta mig på något flyg till varmare länder. åtminstone inte nu i februari, mars som jag de senaste fyra åren gjort. istället för jag höra på andras historier och glada uppdateringar på facebook att dom sticker. jag blir avundsjuk. och lite sur. men å andra sidan kan jag inte sticka från jobbet nu, det är ett val jag tagit. ibland önskar jag dock att jag kunde dela på mig. 


har köpt mig en ny iphone, och vilka problem jag har att få i simkortet, eller snarare, att få ner grejen som jag sätter simkortet i. den sticker upp någon millimeter och det retar mig till vansinne. får väl gå ner till affären och vara tjejig antar jag. damn. 


nu blir det återigen lite psykologi-läsning och sen ska bädda ner mig i sängen och se på ett nytt avsnitt av greys anatomy. den bästa stunden varje måndag!

Inga kommentarer: