fredag 11 november 2011

...semester!

alltså. den här känslan som ska infinna sig när man stämplar ut och vet att jag inte behöver stämpla in på måndag igen. den känslan infann sig inte idag. jag tror inte jag förstått att jag faktiskt har semester och att jag ska flyga iväg imorgon. nästan så jag inte ens längtar. väskan är fortfarande opackad, passet vet jag inte helt var det är och jag måste åka till flygplatsen runt 15-tiden i morgon. wierd.


men, oavsett så har jag semester och jag behöver inte gå till jobbet på två veckor! det var 7,5 månad sedan sist. på den semestern drog jag på mig lunginflammation. denna gången drar jag på mig en dunderförkylning två dagar innan. kul att återigen sitta på ett flyg med nässpray och värktabletter i högsta hugg. jag tror det bli bra med lite stark thai-mat för att bota förkylningen. 


jag fick syn på min blodådror på låren igår. det är helt sjukt. jag är så vit att blodådrorna lyser genom huden. inte helt okej. att man ens kan bli så vit, eller genomskinlig snarare. huga.

Inga kommentarer: