torsdag 3 november 2011

the countdown has started..

man må vara bortskämd, men att skynda till en buss som inte kommer i tid utan snarare 25 minuter sen på tom mage lockar inte fram mina bästa sidor. som känt är jag en arrogant människa som hellre kommer lite för sent än att behöva vänta. det enda som höll humöret upp var tanken på sushi-ätningen som skulle ske när jag kom in till stan. 


nu har jag försökt koncentrera mig på företagsekonomin, och dess bokslut som den bjuder på, men texten blir en rörig massa och jag är nära att somna hela tiden. kanske ska kasta in handduken för idag. ska upp halv sex imorgon bitti och gå på morgon-spinning. jag är rädd att jag inte kan dra mig ur nu eftersom jag avtalat med tre personer på jobbet att vi ska mötas på gymmet strax före passet börjar. 


i morgon är det bara en vecka kvar till semestern. jag har inte hunnit längta överhuvudtaget, men börjar det sjunka in. två veckor i thailand. vita stränder, varma nätter och spa-besök. hallelujah! 

Inga kommentarer: