torsdag 18 augusti 2011

Nuläget

imorgon rullar flyttlasset och såsom mitt liv ser ut just nu (jobb, träning & packning) så längtar jag något innerligt till vi kommit i ordning med lägenheten så jag åtminstone har en sak mindre att tänka på.

hade aldrig kunnat föreställa mig hur det är att vara ledare för en grupp innehållande alla personligheter som kan tänkas. det är inte det att jag inte trivs, jag har en fantastiskt jobb som ger mig nya utmaningar varje dag. hoppas jag vänjer mig snart så jag kan koppla av när jag stämplar ut.

en pt-timme kvar, sen är det över. 2,5 månads slit och svett har såklart gett bra resultat men jag är inte där jag vill vara än. nu gäller det bara att traggla vidare på egen hand.

livet är bra här, det är det faktiskt! :)

2 kommentarer:

maddis sa...

kan du inte slanga upp en bild pa dina resultat sa man blir lite peppad att satta igang sjalv :)

Pammis sa...

Underbart att höra Fia! Saknar dig!