torsdag 4 augusti 2011

cold feet

lagom innan kontraktskrivningen fick jag kalla fötter och ringde mäklaren och tackade nej till lägenheten. det var en helt poppis vill jag lova. så nu är vi återigen på hal is. 27 dagar kvar tills vi är hemlösa.. är dock ganska lugn, tror att det kommer lösa sig. gör det inte det har vi ett större problem, men problemlösare som man är så fixar sig nog det också..

livet består inte av mycket mer än jobb, träning, lägenhetsletande och sömn för tillfället. hoppas på att det kommer ändras framöver.. eller ja, i höst kommer jag ju plugga heltid vid sidan av jobbet, så det ser väl egentligen ut som jag kommer ha begränsad fritid framöver också förutom de två veckorna i november jag har bestämt mig för att rymma till thailand (moi thailand? i know, men någon gång måste man testa på den östra sidan av världen också).

saknar verkligen flera av mina vänner i sverige, kan ni inte komma och hälsa på snart?! då lovar jag att vara lite mer social än vad jag är till vardags, hehe.

Inga kommentarer: