måndag 27 december 2010

x-mas holiday

den här julen blev bättre än vad jag kunnat föreställa mej. från att inte vilja packa väskan och åka mot värmland till att inte vilja packa väskan och åka därifrån. hann träffa så många fina vänner och det var härligt att träffa släkten igen.

jag hade egentligen inte tänkt mej ut på juldagen, men runt tolv-tiden kom ett sms; "ses vi över en eller sju öl hos Fredrik ikväll?". detta har mer eller mindre blivit en oskriven tradition, jag glömmer alltid bort det men det blir alltid en kul kväll. vad jag tycker är intressant dock är att när man är på fest med killar så har man alltid ett eller ett par kort på könsorgan. förstår inte varför, men jag är ju tjej. oavsett så var det en riktigt lyckad kväll med det gamla gänget som jag känt i mer än 12 år.

satte mej som sagt vemodigt på bussen igår, kom hem till en lägenhet som var 15grader varm med hela 11grader i sovrummet, så jag övernattade på soffan inatt och idag är jag sjukare än någonsin. crap.

Inga kommentarer: