tisdag 21 december 2010

last minute

ja, då var mer eller mindre alla julklappar köpta för i år. kruxet är nu att jag vet inte ens om jag kommer få träffa de små jag köpt till, julhelgen är alldeles för kort!

och nu är det dags för att packa. lika kul varje gång. not. hu, känner att jag gjort den här bussresan alldeles för många gånger på senaste tiden, självklart är det skönt att väl vara med nära & kära, men jag orkar inte flyga och flänga hela tiden. åh! tanken slog mej nu att ingen av mina vänner hemifrån har varit och hälsat på mej i "nya" lägenheten.. som vi haft ett år förste februari. nåväl, med småttis-människor är det väl inte helt enkelt antar jag. men kom ihåg att blöjorna är väääldigt billiga här i norge.. haha.

jahapp, får väl slänga ner några paltor till helgen. hittade en tröja på cubus som såg perf ut för julafton, men den såklart utsåld. liksom bhn jag ville ha. liksom dom skorna jag också ville ha. ute i sista minuten heter det. det är sånt vi gör i jansson-familjen. och då vänjer man sej vid saker som dessa.

Inga kommentarer: