tisdag 10 augusti 2010

Bzz

Alldeles för mycket att tänka på för att kunna sova.. Den kommande semestern är efterlängtad MEN jag måste fixa en klänning till ett sommarbröllop, skor till det och glöm absolut inte en ny bikini. Förutom det har jag resenerverna kommit igång ordentligt, och jag är sugen på vilket utlandsjobb som helst! Förutom det är jag less på killar som tar för givet att jag är intresserade av dom, vad är det som får er tro det? Jag gillar singellivet, åtminstone såpass mycket att jag inte tänker slösa bort det på någon jag egentligen inte bryr mej om speciellt mycket om. Men lika bra att dom tror att jag trånar efter dom, lika bra, annars sårar man väl deras egon. Dessutom undrar jag varför det inte finns några spinning/zumba pass på kvällarna, eller snarare nätterna? Det är ju nu jag är som piggast! Hah, nej. Försöka sova var det..

Just det!! Vill hinna träffa lilla Mallione före semestern också, men det verkar rätt omöjligt innan ledigheten. Förlåt Tildahjärtat!

1 kommentar:

Matilda sa...

Neeeeeeeje... Du måste ju komma hem :( jag har massa klänningar du får låna, men du måste hämta dom själv :)) hehe!! Saaknar dig, älskar dig