torsdag 5 augusti 2010

baby #4.

jag är så lat! längtar till träningen men när jag sen kommer hem för att byta om, då tappar jag suget direkt. måste köpa mej en väska, så jag kan gå direkt från jobbet till träning. håller ut tills jag får reda på om det finns nåt handbollslag här i trakterna. ja, som en otränad svensk kan få vara med i.

det är rätt grått nu alltså, regnar konstant och jobbet är inte så färgglatt det heller. ska bli skönt med lite semester alltså! och dessutom måste jag ta tag i klänningsletandet, var hittar jag läckra klänningar till ett bröllop? inget skicka efter, det har jag inte tid med och dessutom måste man tulla för det här i norge. wey. tips?

idag fick vackra tilda sin lilla son, vet inte hur det gick, när det hände eller något men jag fick ett sms 10.52 idag som värmde mitt hjärta väldigt! lycka till pumpkins, det kommer gå fantastiskt bra det här!

Inga kommentarer: