fredag 22 januari 2010

tgif

min torsdag började inte direkt bra. först bröt jag av ena nageln, och det gjorde helvetiskt ont. sen svalde jag ena delen på piercingen (hur kunde den lossna?) och i slutet på dagen gick jackan sönder. käkade vietnamesiskt med jinsan för att kompensera upp skitdagen, och slutade den med att se på my sisters keeper. jag grät som ett litet barn. note to self: sluta titta på såna filmer!

idag fick jag iaf erbjudandet om fast tjänst på jobbet. huruvida jag ska ta det eller inte beror självklart på lönen, vägrar gå ner en krona i lön. (hur det nu kan vara möjligt när man går från bemanningsföretag?). shoppade loss lite nödvändigheter inför resan och hade en toppenkväll med madde! kom hem glad i hågen och började packa inför både flytt och resa. svarta sopsäckar har aldrig varit mer uppskattat! nu blir det att natta tillsammans med john. jobbet väntar imorgon igen. men snart, snart, snaaart, då är det semester i en hel jäkla underbar månad!

1 kommentar:

Matilda sa...

Det är du Värd gummsan :)