tisdag 24 mars 2009

soon alone.

hemskt dalig pa att uppdatera har, men allt ar bra. ar i panama city nu, och imorn aker jag mot chiriqui, ska mota en kompis dar.. matilda & madde drar sej hem mot snostorm i sverige imorn, hehe. jag ar faktiskt inte sa avundsjuk, bara lite. :)

har varit mycket sol, ganska lugnt aven om en del kvallar har inneburit en hel del galej. men ar det semester sa ar det. nu ska froken jansson iaf ta sej i kragen och bege sej ut pa egna aventyr. jag skulle ljuga om jag sager att jag inte ar nojjig. jag ar panikslagen vissa stunder, men ni vet. det som inte dodar det hardar. (fattar ni vad jag menar utan prickarna pa vissa bokstaver?)

farallon i mitt hjarta, men fan sa det har hant saker pa dom veckorna vi varit har. blivit biten av en hund, fatt ett krossat hjarta, blivit brand av en manet (jag lovar, trodde laret skulle forbli forlamat), och sen sa har jag lyckats trassla mej in i nan harva med nagon. inte lika bra jansson. men, 3 veckor kvar. nu ar det dags att kora igang.

och jag uppskattar verkligen min familj, det maste namnas. det stodet jag fatt ifran dem, och speciellt ifran bror har varit underbart att ha. tack sa otroligt mycket for alla uppmuntrande ord!

ta hand om er nu vanner & framlingar, vi hors av om en stund.

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu är det du som ringer mej med en gång fifflan! eller skickar över ett nummer :) har ju bytt: +351966171793. eller så kan du väl ta & logga in på skype. puss

Anonym sa...

Ja, du kan ju inte klaga på att du har en händelslös tillvaro gumman!
Nej, allvarligt talat så hoppas jag du mår bra. Massa kramar Katja

Anonym sa...

Nu lovar du att uppdatera lite oftare så jag vet att allt går som det ska där borta.Blir ju fan orolig här ju. huh.
Hoppas att allt är påväg frammåt och du, om du inte hade trasslat in dig i en härva så hade det nog inte varit du Fia! Saknar dig och tänker på dig. Kram

Anonym sa...

Skönt att läsa att du har det bra! Blev lite orolig där ett tag... Hör av dig Fia så kanske vi kan mötas upp snart, jag funderar på en annan riktning än vad som är planerad... Älskar å saknar dig!