tisdag 31 maj 2011

smile, always smile..

jag bestämde mig och sen gjorde jag det. jag signerade ett avtal med en personlig tränare. det här kan ju bara bli bra!! är sjukt taggad! ska göra min första kroppsanalys (huh) på tisdag och därefter börjar 15 veckor av stenhård träning! efter det ska en ny kroppsanalys göras och då ska det vara en annan uppbyggnad av fifflans kropp, ser fram emot det! :-)

har också fått ok från Sverige nu så äntligen är jag skriven där igen, och förhoppningsvis får jag snart reda på vilka kurser jag blivit antagen till! som om inte detta skulle vara nog händer det saker på jobbet som kan, jag säger inte att jag kommer, men kan innebära steget vidare. jag väntar och jag längtar!

funderar på att ta en veckas semester i augusti och ta en sistaminuten. who's in?

4 kommentarer:

madeleine sa...

PT fia! fan vad serious! nu forvantas det ju saklart fore- & efterbilder forstar du :)

Isabelle sa...

Fan va gött me PT!
Längtar till jag kan komma igång å röra på mig igen.
Augusti vågar jag inte åka nånstans utanför stan men en weekend nånstans i Europa innan juli slut (så länge jag får flygtillstånd) är jag lätt på!
Eller som sagt, Kap Verde januari/februari... ;-)

Pammis sa...

Härligt Fiffla! Du vet, mina fingrar håller stenhårt på dig o med mina tummar borde det gå vägen!

Fia sa...

Madde: för & efterbilder blir det säkert, men inte här:)
Bella: tar 2 v i höst istället, funderar på Bali. Sen blir de Cuba i början på nästa år :)
Pam: HAHAHA, du är för rolig:):)