onsdag 11 september 2013

Kvällstänk

Överväger att skaffa en ny blogg. Tänker att det kanske kan få mig att börja skriva igen, men anar att det är ännu en ursäkt.

Ligger i sängen och har i flera timmar nu funderat på att stänga av datorn och sova. Glasögonen trycks bara längre och längre upp mot ögonen, näsan är täppt och jag gäspar mig tårögd. Är inte helt redo för att dagen ska vara över, fastän det är tisdag. Det kan ha något att göra med att jag ska till läkaren imorgon bitti för att sedan småjogga upp till naprapaten och bli knäckt, knådad och stucken med nålar innan jag ska till jobbet.

Jag tror helt ärligt att jag fått virus på min dator. Jag har en Mac. När jag skaffade den för 2-3 år sen sa jag högt och tydligt att om det är någon som skulle vara den första att få virus på sin Mac, ja då var det jag. Och nu tror jag stunden är kommen.

Svammel, nu stänger jag de blå. Godnatt.

Inga kommentarer: