onsdag 3 februari 2010

bogotá

life is amazing isnt it? herregud, efter en hemsk natt i london utan somn.. alltsa 22 timmar utan somn kom vi antligen pa planet och for ivag. nagra timmar senare var vi antligen framme och jag traffade jonne, en snubbe jag bodde med i goteborg for manga ar sedan, och sa stack vi over ett gang till ett par fransyskor som bjod pa crepes. igar blev det en hel del stadsvandring och likasa idag. senare ikvall ska vi upp till bergen och se pa solnedgangen over bogota! sen bar det av mot valle de cocora tidigt imorgon, och det tar oss formodligen sju timmar med buss. man far inte picky inte. lyckades branna sonder axlarna igar ocksa, men det ar ju inget ovanligt direkt. nu gar jag och piper sa fort nagon tar pa mina axlar och mitt ansikte har fatt sej en rosa nyans. ska bli nice med lite kaffeplantager och aventyr, men damn, jag vill till beachen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej FIA :-) Gøtt att høra att ni kom fram helskinnade! Saknar dig redan! Hær har inget spænnande hænt så du behøver nte længta hem.
Skriv massa mer och ladda upp bilder :-) Ta hand om er! Puss Madde